Allmänt #5

 
Jag vill bara bevisa att ja, jag skriver faktiskt! Är dock på kapitel 13 nu, och det närmar sig sitt slut. Jag vet inte hur många kapitel det blir, men jag skulle gissa på en 15-16 någonting. Så ni vet. Min laptop dog häromdagen, därför har jag i stort sett bara skrivit för hand, och det tar aningen längre tid... Jag lägger nog upp kapitel 10 ikväll eller imorgon, så fort jag hunnit skriva in det på den här datorn, så håll utkik då!
 
Och tack så hjärtligt till er som faktiskt kommenterar varje kapitel och kollar bloggen varje dag, ni är supergulliga och ni gör mig jätteglad! Även om jag själv är grymt besviken på denna fanfiction. Den blev inte alls som jag planerat och nej, jag vet inte, den är fruktansvärd enligt mig, för jag vet att jag kan bättre än så egentligen. Så snälla, döm inte mitt skrivande efter just denna, döm mig lite längre fram när jag hunnit lägga upp fler! Enda anledningen till att jag fortsätter skriva på den, är för att jag vet att konstigt nog så finns det några därute som gillar den ändå.
 
A massive thank you to you guys! :3

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mail?

Bloggadress?

Vad har du på hjärtat?